zondag 13 november 2016

It is your day today .........


Hallo allemaal ,

Vandaag ben ik weer op de vintage tour gegaan ....
Had al een poging gedaan een paar dagen geleden en heb het laten liggen 
vond mijn draai niet meer in de vintage :)
dan maar een paar gewone kaartjes gemaakt .
zoals je ziet op mijn vorige blog posten.



Pion Design papier gebruikt 
plaatje idem en de vlinders .


Decorative chipboards zijn geembost met vintage poeder







Kantjes ,lintjes parels noem maar op veel vintage stuff :)




Alvast bedankt om langs te komen 
en de leuke berichtjes op mijn vorige blogpost !

Doe graag mee met de volgende challenge :

WLVC  # 78 Vintage met een lief plaatje 
Crafty Ribbons  #175 Flowers, pearls and ribbon
Ribbongirl  november Anything goes

Iedereen nog een Prettige zondag ....
Creatieve groeten Doris x


33 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart op en top vintage Doris, weer zo mooi gemaakt, het is weer smullen hier op je blog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf vintage mooi vinden !!!!
    Deze is ook weer zo mooi !
    Ik kan er niets van ......
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, Doris. Alles is met zorg uitgezocht en past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt weer een schitterende kaart gemaakt Doris.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof dat je jouw draai weer helemaal terug gevonden hebt in de vintage Doris ;) Prachtige, zachte kaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt m weer te pakken hoor en hoe.... super mooi kaartje doris. Echt een knaller vind ik dit. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi is dit vintage kaartje weer Doris...wat zijn er weer geweldig leuke accentjes op te bewonderen...ik kan daar zooooo van genieten ....SCHITTEREND!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh WOW Doris, this is stunning! I love the colours, they are my favourite and all the beautiful details.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou het is je gelukt hoor Doris. Hij is prachtig en heel vintage.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Doris,
    wat een schitterend vintagekaartje ...... super mooi liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar het is je weer gelukt hoor Doris, het eindresultaat is prachtig geworden vind ik. Heel veel mooie details om te bewonderen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vintage is niet echt mijn ding , maar ik houd van heel veel stijlen en kan ze zeker waarderen. Weet hoeveel werk er in zit en deze kaart vind ik heel mooi!! Prachtig, die tinten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty card and lovely vintage colours.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend Doris....wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja soms zijn er zo van die dagen Doris maar ... het is je toch weer gelukt om er een beeldig kaartje van te maken ... Wat super mooi opgebouwd en de kleuren zijn ook super mooi ! Heel leuke details zijn er weer te bewonderen op jouw prachtige creatie !
    Dank je wel voor je bijdrage weer bij de challenge van WLVC.
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Doris! Héél mooi uitgewerkt vintagekaartje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Doris,
    prachtige vintage kaart heb je gemaakt, mooie kleuren, leuk plaatje en de chipboard ornamenten zijn super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Its a gorgeous vintage card. I realy like the new look here on your blog.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op en top vintage Doris. Wat een schitterende kaart.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad het beste om het dan even te laten liggen Doris tot je de goede draai weer te pakken hebt en vaak lukt het dan wel! Prachtig vintage kaartje is het geworden!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een hele mooie vintagekaart Doris.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende vintage kaart Doris!
    Er is weer veel moois te zien op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou... dat werken met "vintage stuff"gaat je prima af! Echt heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt.
    En wat een mooi plaatje gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart Doris. Super de sup gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. very pretty card and love the design. Thanks for joining us at Crafty Ribbons. Carol S.DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gorgeous card,very pretty,thanks for playing along with CRAFTY RIBBONS
    X Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hello, belle carte romantique comme j'aime et la couronne de Noêl magnifique.Bonne semaine.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige vintagekaart,Doris met een mooi plaatje.Een mooi geheel en weer heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zeg je dan hier....???? Niet jouw ding meer dat vintage...je kunt je draai er niet in vinden....Meisje toch...Wil je ze nog mooier maken dan deze??????? Ik vind hem geweldig....zoveel moois erop te zien en zoveel details die maken dat het een plaatje van een vintagekaart is geworden. Ik ben in ieder geval blij dat ik zoiets moois mag tegenkomen bij onze deelnemers aan de challenge van WLVC.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind hem echt prachtig Doris...helemaal geweldig!
    Bedankt voor je deelname by WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg mooi deze vintage kaart!
    Je bent het zeker nog niet verleert hoor!
    Mooi plaatje en prachtige embellies er omheen!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x